بر پايه همين گزارش نيروهاي شاغل در اين بخش که همگي از افراد جوان، فارغالتحصيل رشته هتلداري و مسلط به زبان خارجي هستند مسؤوليت دارند تا با توجه به اطلاعات و امکانات هتل نسبت به راهنمايي ميهمانان اقدام کرده و در صورت بروز مشکل و يا مشاهده نواقص در امر خدماترساني، موارد را پيگيري و در جهت رفع آنها تلاش کنند.
به گزارش روابط عمومي هتل پارسيان استقلال اطلاعرساني به ميهمانان در ارتباط با امکانات و ظرفيتهاي هتل مانند رستورانها، خدمات تجاري، کلوپ ورزشي و ... نظرسنجي از ميهمانان درباره نحوه خدمات دريافتي، انجام اقدامات فوري به منظور رفع مشکل ميهمانان، ارزيابي و سنجش نحوه عملکرد و خدماترساني در تمامي سطوح هتل از جمله وظايف و مسؤوليت کارشناسان بخش ارتباط با ميهمانان است.
گفتني است که هتل پارسيان استقلال به عنوان بزرگترين هتل کشور همواره در اجراي طرحهاي نوين هتلداري بر اساس استانداردهاي بينالمللي پيشگام بوده و ايجاد بخش ارتباط با ميهمان نيز در راستاي اهداف سازماني و ارتقاي سطح خدمات هتلداري است که استمرار فعاليتهاي آن بدون شک منتج به رضايتمندي مشتريان و نيز تکريم ارباب رجوع خواهد شد.
رستوران فرانسوي هتل پارسيان استقلال افتتاح شد
همزمان با هفدهم ربيعالاول سالروز ولادت پيامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) و امام جعفر صادق (ع) بهرهبرداري از رستوران فرانسوي هتل بينالمللي پارسيان استقلال با نام رويال کوزين آغاز شد.
اين رستوران که در قسمت مرکز تجاري هتل واقع شده است با 100 متر مساحت و معماري کلاسيک، داراي طراحي مجللي است که بدون شک فضاي بسيار دلنشين و خاطره ماندگاري را براي مراجعان و استفادهکنندگان رقم خواهد زد.
برپايه همين گزارش رستوران فرانسوي رويال کوزين هتل 5 ستاره بينالمللي پارسيان استقلال به صورت مشارکتي با سرمايهگذاري بخش خصوصي تجهيز و به بهرهبرداري رسيده است و به دليل استفاده از نيروهاي جوان و مجرب و همچنين منوي غذايي بينالمللي يکي از منحصر به فردترين رستورانهاي فرانسوي فعال در کشورمان است.
گفتني است که راهاندازي رستوران فرانسوي هتل پارسيان استقلال در راستاي سياستهاي اين هتل مبني بر تنوع در خدمات صورت گرفته است که ميتواند در جذب طيف بيشتري از ميهمانان و مشتريان به هتل نقش ويژهاي داشته باشد.
/104
انتهای پیام/